KAR TATİLİ İÇİN ALIŞVERİŞİM🦋 Neler aldım? +GÜNLÜK VLOG🫶🏻

BENİMLE 2 GÜN⭐️Dyson Temizliği, Koltuklarımı Yıkattım, En sevdiğim Çorba, Kızlarla Lansmana Gittik🕺

Market alışverişi VLOG✅ Buzdolabı Düzeni, Yemek, Volkanla Abur Cubur Kavgamız😂

KARIŞIK VLOG🧸 Bengüyle Date, Makyaj, Yeni Sezon Aldıklarım, Evde Bir Günüm, Kıymalı Makarna 🍝

BİRLİKTE KINAYA HAZIRLANALIM+ VLOG🕊️ Saç , Makyaj, Kombin, 💌

En Sevdiğimiz Yerdeyiz🙋🏼‍♀️|FETHİYE VLOG🦋Yemekler, Otel, Plajlar, Mekanlar, Gezilicek yerler🧜‍♀️

BENİMLE BARBİE FİLM GALASINA GELİN | Cilt Bakımı, Saç, Makyaj, Kombin + VLOG💞🥹🫶🏻✨

Doğal Bir Vlog🤍| İskilip Dolması, Pirinç Dükkanımız, Keşkek Sürdük, Mantar Topladık, Leblebi 🍄

ALAÇATI VLOGUM 🍊Beachler, Otelimiz, Su Sporları, Yemekler, Çarşı ve Mekanlar🤓🤏🏻🧡

Tatil Öncesi Son Çıkış💁🏼‍♀️ Bavul Hazırlığı, Saçlarımı Kestirdim, Çekimler💦

Benimle tüm gününüzü geçirin🫡❤️ Kahvaltı, Makyaj, Yeni Tabletim, Favori Tatlı Mekanım ve Mini Bakım

DUBAİ VLOG PART2🐪Mıracle Garden,Çöle Gittik,Ferrari World,Abu Dhabi Turu,The Plam,Eski Starbucks🏜️

DUBAİ 'YE GİDİYORUZZ!✈️Bavul hazırlığım, Otelimiz, Panoramik Şehir Turu, Dubai mall ve Burj Khalifa

GÜNLÜK VLOG🎄| Kadıköy ‘deki taze makarnacı, yeni yıl ruhu için mekanlar, mervelerle görüştük❤️

Beklenen vlog❤️ Günlük Rutin, Pilates, Temizlik, Saç ve Cilt bakımı 🫰🏻

2 Gün’e Dünyaları Sığdırdık🙋🏼‍♀️Denemeli Alışveriş Yaptık,Konsere Gittik,Kız Kıza Vakit Geçirdik💘

ANTALYA TATİL VLOG!😋 Nerelere gittik, Antalya geceleri, Aqua Park, Uno Savaşı!!!🍒💘🍋🫶🏻

BENİMLE DOĞUM GÜNÜME HAZIRLANIN💐✨💞 +VLOG🫶🏻

Bodrum tatilimiz VLOG💘🦆🫶🏻✨ Sezonu açtık, Demet akalın konseri, Kolay bronzluk, Aqua park💦

Bu vlog’ da yok yok👀❤️ Solaryum, Lazer, İpek kirpik, Bavul Hazırlama, Saç Bakım& Cila🫠💘🍃

Büyük Ada Vloguu!❤️ Bizimle 1 gün geçirinn💗🌈✅✨

Maç günü fanatikleşen kız🤓🫶🏻🌈💗 Volkanla maça gittik! Bu bir günlük vlogtur✅❤️

Bu Bir Yazlık Alışveriş Vlogudur !! 🤓🫶🏻💘Sezonun yeni parçaları ve denemeli alışveriş🌈

3 Günlük Karışık Vlog 🌈Saçlarımı kestirdim, diloşla iftar açtık, 20 ilk dişlerim çıkıyor🥲

AT ÇİFTLİĞİNE GİTTİK! 🐴 Kahvaltı, Yollar, At Tırmarladım ❤️🤓

Bengüyle yedik içtik gezdik!🤓 Önce makyaj sonra +Vlog🦋

Arkadaşlarımızda Kaldık! Bizimle 2 gün 🦋Bol yemekli bir vlog🧏🏼‍♀️

BU BİR BAKIM VLOGUDUR!😜Çene Dolgusu, Yeni Saçlar, Kaş & Kirpik laminasyonu, Tırnaklar💘